سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو آزمندند که سیر نشوند . آن که علم آموزد ، و آن که مال اندوزد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :8
کل بازدید :79246
تعداد کل یاداشته ها : 129
103/2/8
1:32 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
سعید صفاری[43]
«وَقَالَ الرَّسُولُ یَا رَبِّ إِنَّ قَوْمِی اتَّخَذُوا هَٰذَا الْقُرْآنَ مَهْجُورًا » سعید صفاری این وبلاگ را می‏نویسد به جهت تولید محتوای قرآنی، درراستای کمک به ارتقای فرهنگ قرآن در سطح جامعه، که شاید مشمول این شکایتِ صاحبِ آن قلبِ عظیمی که قرآن بر آن نازل گشت قرار نگیرد.

خبر مایه

مهمنرین خبر روز*

عضو هر گروه سیاسی که هستید، هر دین و مرامی که دارید، اگر ایرانی هستید این خبر را منتشر کنید:

پس از سخنان زشت و زننده مدیرعامل ایران خودرو اینبار مسن ترین وزیر دولت معروف به پیر خرفت باز هم به مردم توهین کرد

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست اخیر مطبوعاتی خود سخنانی گفت که نشان می دهد دولت، هیچ تدبیری برای بهبود وضعیت خودروسازی ندارد و اگر هم مشکلی در این باره وجود دارد، مقصر مردمی هستند که دیگر نمی خواهند خودروهای کم کیفیت و گران داخلی را بخرند!

این وزیر  با وجود سن بالا و مخالفت بسیاری از دلسوزان دولت تدبیر و امید به خاطر ناتوانی در اداره وزارتخانه ای که مستقیما با جیب مردم سر و کار دارد، به جای عذرخواهی از مردم به خاطر اجحاف مستمری که سالهاست در عرصه خودرو به آنها شده و می شود، به کمپین نخریدن خودرو اشاره کرده و کسانی که در این راستا، خودروی داخلی نمی خرند را "ضدانقلاب" نامیده و آنها را متهم به "خیانت" کرده است.
او حتی خود را در مقام فتوا نیز تصور کرده و این کار مردم را "حرام" اعلام کرده است!

کسی نیست به این آقای وزیر بگوید ضد انقلاب شما رانت خواران هستید که سالهاست مردمی که از مال و آبرو و جانشان برای انقلاب مایه گذاشته اند را با تولیدات مزخرف خود آزرده اید.

کسی نیست به این آقای وزیر بگوید خائن شما  سهامداران ایران خودرو هستید که سالهاست به اعتماد این مردم شریف خیانت می‌کنید و ککتان هم نمی‌گزد.

کسی نیست به این آقای وزیر بگوید حرام فعلی است که شماانجام میدهید. یعنی تولید ارابه مرگ. یعنی تولید چیزی که پول خون پدر ملت را بابت فروش آن از آنها می‌گیرید و بعد هم خود مردم را با همان تولیدات به کام تصادف و مرگ می‌کشانید.

کسی نیست به این آقای وزیر بگوید آیا شما و همه رانتخواران ایران خودرو مگر مترادف انقلاب هستید که کسانی که خودرو نمی‌خرند ضدانقلابند. اصلا اگر تو نماد انقلابی آری ما ضد انقلابیم.

کسی نیست به این آقای وزیر بگوید اصلا شمادر چه جایگاهی هستی که از حرام و حلال صحبت می‌کنید؟ مگر تو مرجع تقلیدی؟

کسی نیست به این آقای وزیر بگوید خائن و خیانت کار مردم هستند یا خودروسازی که خوروی از رده خارج چندین سال پیش را همچنان با بدترین کیفیت در پاچه مردم می‌کند؟

کسی نیست به این آقای وزیر بگوید خائن و خیانت کار مردم هستند یا خودروسازی که پولی بابت خودروی بی کیفیتش می‌گیرد که با آن پول میتوان هرجای دنیا بهترین ماشین را خرید؟

کسی نیست به این آقای وزیر بگوید خائن و خیانت کار مردم هستند یا خودروسازی که به بهانه تولید داخلی خودرو با قطعات مزخرف چینی تهیه میکند و به زور به مردم قالب می‌کند؟

کسی نیست به این آقای وزیر بگوید خائن و خیانت کار مردم هستند یا شما که آلودگی هوا و سرطان و ام اس و این همه بلایا که بابت تولید این خودروهای بیکیفیت به وجود آمده را نمی‌بینید و فقط به جیب خود و هم پیالگانتان فکر می‌کنید؟

کسی نیست به این آقای وزیر بگوید خائن و خیانت کار مردم هستند یا شما که سالانه جان هزاران نفر را بااین خودروها میگیرید چیزی که در هیچ کجای دنیا حتی سابقه ندارد.

کسی نیست به این آقای وزیر بگوید خائن و خیانت کار مردم هستند یا شما که طوری قوانین بازی را چیده اید که هیچ کس نتواند خودرو خارجی با قیمت واقعی به دست مردم برساند تا مردم همیشه مجبور باشند خودروهای کارخانه شما را بخرند؟

کسی نیست به این آقای وزیر بگوید خائن و خیانت کار مردم هستند یا شما که باید بر کار خودرو سازان نظارت کنید اما چون خودتان از ان سودمی‌برید برعکس مردم را می‌نوازید؟

البته از آقای وزیری که بیش از 24 شرکت بزرگ بین المللی از شیر مرغ تا جون آدمیزاد دارد زدن این حرفها و توهین به مردم بعید نیست. چون فرزندانش در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و خودش بهترین خودرو خارجی را سوار میشود.


  
پیامهای عمومی ارسال شده